„Pro ´baroko´ jako hlavní téma jsme se rozhodli zejména proto, že v našem kraji je s tímto obdobím spojena celá řada výjimečných staveb, uměleckých děl i osobností. Namátkou vybírám barokní zámek v Buchlovicích, Arcibiskupský zámek a Květnou zahradu v Kroměříži, vinné sklepy v Mařaticích, monumentální baziliku na Velehradě, prosté dřevěné stavby na Valašsku, ale také J. A. Komenského.
Provázáním našich atraktivit s celostátní marketingovou kampaní navíc dosáhneme synergických efektů zejména na zahraničních trzích. Již v minulém roce jsme v součinnosti s CzechTourism nabídli jihokorejskému trhu město Kroměříž. Jeho památky UNESCO na tomto vzdáleném trhu vzbudily značný zájem, který bude v příštím roce podpořen prezentací přímo v Soulu, a následně předpokládáme příjezdy prvních skupin jihokorejských turistů. Chceme téma baroko komunikovat také v tuzemsku a na blízkých zahraničních trzích, zejména v Polsku, Rakousku, Německu a Slovensku. Zde využijeme z velké části součinnost se zahraničními zastoupeními agentury Czechtourism,“ vysvětluje hlavní osu marketingového plánu Dana Daňová, ředitelka Centrály cestovního ruchu Východní Morava.
Zdroj zprávy a přiložené fotografie
https://www.kr-zlinsky.cz/pristi-rok-bude-hlavnim-lakadlem-pro-turisty-baroko-aktivni-turistika-a-zdravy-zivotni-styl-aktuality-13597.html