PRAHA: Přijďte ve středu 27. 2. 2013 od 14 – 16 hodin na vernisáž plakátů v salónku pražského Hlavního nádraží. Prezentované práce vytvořili studenti školy Michael na startu profesionální kariéry, možné budoucí hvězdy svých oborů.
Škola reklamní a umělecké tvorby Michael přichází s komunikační akcí, jež osloví cílovou skupinu mladých lidí jednoduchým a celospolečensky žádoucím sdělením – cestovat vlakem je moderní (řečeno marketingovým slovníkem „in, trendy, cool, sexy“…). Tato myšlenka se stala leitmotivem pro sérii plakátů umístěných díky pochopení renomované mediální společností Railreklam v železničních vagónech (čtvercový formát 49 X 49 cm), v rámci mobiliáře Hlavního nádraží (variopostery) i pod širým nebem (billboardy).
Celá kampaň není spojena s konkrétní dopravní firmou. Snaží se atraktivní a zábavnou formou přiblížit cestování vlakem jako součást nekonvenčního životního stylu 21. století a zároveň symbol sociální prestiže („Ti, kdo vědí, jezdí vlakem.“).
Studenti pracovali pod pedagogickým vedením a odbornou supervizí Ing. Richarda Stiebitze a Ing. Petra Vlasáka, respektovaných profesionálů s dlouholetými zkušenostmi z reklamní branže. Základním předpokladem úspěšné realizace ojedinělé akce byl velkorysý přístup firmy Railreklam, jmenovitě vstřícnost jednatele společnosti Mgr. Alexandra Křížka.
Již v loňském roce škola Michael a Railreklam společně uskutečnily dobročinný projekt Public Interest, který ve veřejném prostoru upozorňoval na problémy současné české společnosti (korupce, nedostatečná tolerance vůči minoritám, bezohlednost v každodenním životě atd.).
Škola reklamní a umělecké tvorby Michael přichází s komunikační akcí, jež osloví cílovou skupinu mladých lidí jednoduchým a celospolečensky žádoucím sdělením – cestovat vlakem je moderní (řečeno marketingovým slovníkem „in, trendy, cool, sexy“…). Tato myšlenka se stala leitmotivem pro sérii plakátů umístěných díky pochopení renomované mediální společností Railreklam v železničních vagónech (čtvercový formát 49 X 49 cm), v rámci mobiliáře Hlavního nádraží (variopostery) i pod širým nebem (billboardy).
Celá kampaň není spojena s konkrétní dopravní firmou. Snaží se atraktivní a zábavnou formou přiblížit cestování vlakem jako součást nekonvenčního životního stylu 21. století a zároveň symbol sociální prestiže („Ti, kdo vědí, jezdí vlakem.“).
Studenti pracovali pod pedagogickým vedením a odbornou supervizí Ing. Richarda Stiebitze a Ing. Petra Vlasáka, respektovaných profesionálů s dlouholetými zkušenostmi z reklamní branže. Základním předpokladem úspěšné realizace ojedinělé akce byl velkorysý přístup firmy Railreklam, jmenovitě vstřícnost jednatele společnosti Mgr. Alexandra Křížka.
Již v loňském roce škola Michael a Railreklam společně uskutečnily dobročinný projekt Public Interest, který ve veřejném prostoru upozorňoval na problémy současné české společnosti (korupce, nedostatečná tolerance vůči minoritám, bezohlednost v každodenním životě atd.).
Firma Railreklam na českém trhu působí od začátku devadesátých let. Poskytuje služby především v oblasti zajišťování reklamních ploch.
SŠ a VOŠ Michael bezmála dvě desítky let nabízí v ČR nejvšestrannější vzdělání v oblasti reklamy s uměleckým přesahem. Studenti si mohou vybrat z následujících oborů: Výtvarná fotografie, Grafický design, Filmová tvorba, Management a produkce.
www.railreklam.cz
www.skolamichael.cz