<p>Program MEDIA, který patří k řadě podpůrných programů Evropské unie nabízí účast na 5. ročníku soutěže Content 360 Challenge. Koná se ve dnech 12. – 16. dubna 2010 v rámci MIPTV v Cannes.</p> <p>Soutěž je určena nezávislým producentům, digitálním designerům, tvůrcům internetového obsahu a dalším inovátorům digitálních médií.</p> <p>Vítány jsou nové nápady z oblasti průsečíku médií využívající nejnovější dogitální nástroje a techniky a obsahující nový přístup k divákovi, který spočívá v jeho angažování prostřednictvím televize, internetu, sociálních médií a telefonních aplikací, personalizace, virového obsahu, sociálních gher, 3D a dalších digitálních aplikací.</p> <p>Učastníci mohou soutěžit v následujících kategoriích: </p> <p>: kategorie Content 360 pro nové talenty Next Generation Audience Engagement (Zapojení diváka nové generace)</p> <p>: kategorie Evropské komise Creating short video combining user-generated and EU onlinearchives content (Tvorba krátkého videa kombinujícího obsah vytvořený uživateli a obsah online archivů Evropské unie)</p> <p>: kategorie Korea Communications Commission Engaging with children through the use of Connected TV (Zapojení dětí prostřednictvím připojené televize)</p> <p>: kategorie National Film Board of Canada Next Generation Online Video Experience (Zkušennost příští generace s online videem)</p> <p>: kategorie TF1 Publicité New Advertising formats (Nové formáty reklamy)</p> <p>Finalisté v jednotlivých kategoriích budou pozváni, aby své originální nápady prezentovali mezinárodním televizním sítím a dalším subjektům a měli tak možnost získat pro ně financování.</p> <p>Uzávěrka přihlášek je 15. února 2010.</p> <p>Více informací naleznete na stránkách MIPTV Cross medií v odkazu zde