Lidové kroje – téma muzejní sezóny 2016 v Hornofalckém skanzenu
Na základě reprezentativní ankety provedené na slavnostech v Řezně se potvrdilo, že po desetiletích nezájmu jsou…
ZLÍN: V říjnu 2007 začala pracovat o.p.s. Centrála cestovního ruchu Východní Moravy. Jejím zakladatelem a jediným vlastníkem je Zlínský kraj. Jde o servisně-produkční společnost, jejímž cílem je poskytování služeb v oblasti marketingu cestovního ruchu. Podle aktualizace programu rozvoje cestovního ruchu ve Zlínském kraji totiž vyplynulo, že největším problémem v této oblasti je malá úroveň koordinace.
Centrála cestovního ruchu Východní Moravy vydává nový časopis nazvaný Magazín Východní Moravy. Jde o čtvrtletník o šestnásti stranách, barevný, vycházející nákladem 5 tisíc kusů. Distribuce probíhá do pěti set informačních centrem v ČR a na Slovensku, dále do řady dalších institucí – např. Klubu českých turistů. cestovních kanceláří, Českých center v zahraničí.
Posláním časopisu je informovat o nabídce turistických možností ve Zlínském kraji. Na jeho tvorbě se podílí tým odborníků ze všech oblastí kraje. První vydané číslo se soustředilo na letní akce, přineslo řadu práznidnových tipů a upoutávek. Další číslo magazínu vyjde na podzim. Náklady na výrobu a distribuci jednoho čísla nepřesáhnou 660 tisíc Kč.
ev