Navigace

Nové logo turistické oblasti OPAVSKÉ SLEZSKO

16. 11. 2012
luk

<p>OPAVA: Statutární město Opava společně s dalšími partnery turistické oblasti se letos zapojilo do projektu spolufinancovaného Evropskou unií v rámci Regionálního operačního programu. Základním cílem projektu je koordinované řízení rozvoje cestovního ruchu na Opavsku.</p> <p>Jako první aktivitu společného projektu stanovili partneři pořízení značky a logotypu turistické oblasti. „Veškeré společné aktivity, jako např. prezentaci Opavského Slezska na veletrzích či komplexní propagační materiály jsme doposud prezentovali pod značkou města Opavy či pod žádnou značkou, což je z hlediska dnešního moderního marketingu velmi špatné a nekonkurenceschopné,“ říká Eva Balarinová, koordinátorka projektu. V uplynulých měsících proto byla vyhlášena soutěž na zpracování loga.<br />
Hodnotící komise posuzovala celkem 37 návrhů od 23 uchazečů (každý uchazeč měl možnost dodat maximálně 2 různé návrhy). Hodnotící komise na základě kritérií (soulad značky s podmínkami zadání soutěže, originalita a kreativita, atraktivita a působivost, jednoduchost a srozumitelnost a celková výtvarná úroveň řešení a praktická použitelnost) vyhodnotila jako nejlepší návrh Ing. Karla Meleckého.</p> <p>Vítězné logo dle autora odkazuje na přírodu a kulturu, představuje knihu poznání, menu a znázorňuje harmonickou nabídku. Barvy loga odkazují k barvám města Opavy a ke slezské orlici. Logo tak plně koresponduje se strategií rozvoje cestovního ruchu turistické oblasti Opavské Slezsko, kdy za silné stránky oblasti považujeme především pestrou kulturně-historickou nabídku atraktivit.</p> <p>ZDROJ

Sdílejte
Check icon Error icon