Navigace

Nová značka Pražské informační služby

28. 11. 2013
luk

<p>PRAHA: Pražská informační služba – Prague City Tourism (PIS – PCT) mění svůj dosavadní vizuální styl. Nová podoba organizace představuje dynamický a přitom jednoznačný symbol, který má ve spojení s novou marketingovou podobou Prahy pro oblast cestovního ruchu významně posunout vnímání metropole u nás i v zahraničí.</p> <p>Zároveň organizace, spravující oficiální turistický portál hlavního města, přechází na efektivnější doménu.<br />
„Pražská informační služba prošla od začátku letošního roku celou řadou změn. Prioritami je posílení marketingové oblasti, public relations, výraznější propagace Prahy spolu s aktivním kontaktem se zahraničím. Současná struktura činnosti v mnohém již neodpovídala instituci, vzniklé před více než padesáti lety. Proto se k tradičnímu názvu Pražská informační služba přidává anglický ekvivalent Prague City Tourism. Při přípravě nových kampaní tak bude činnost organizace lépe vnímána doma i ve světě,“ vysvětlil Václav Novotný, náměstek primátora a předseda komise Rady hl. m. Prahy pro rozvoj cestovního ruchu.<br />
Symbolem Pražské informační služby – Prague City Tourism se stává stylizovaný rozcestník, který znázorňuje Prahu jako křižovatku měst. Symbolizuje čtyři světové strany, čtyři roční období, a také čtyři základní skupiny návštěvníků Prahy, tedy mladé lidi, rodiny s dětmi, seniory a speciální zájmové skupiny a zároveň také základní funkce organizace – tedy marketing, PR, odbornou činnost a servisní služby.<br />
„Nový kabát“ PIS – PCT vtisklo studio Dynamo design, vítěz veřejného výběrového řízení (toho se účastnilo dvanáct agentur). „Nové logo představuje organizaci jako moderní a mezinárodně srozumitelný tourist board. Ve spojení s novou komunikační podobou Prahy pro oblast cestovního ruchu, bude Praha prezentována jako neotřelá a zajímavá destinace, s odkazem na významného a kvalitního turistického průvodce – Prague City Tourism,“ uvedla Nora Dolanská. </p> <p>Praha je magická, rozmanitá a inspirativní, ale skrývá v sobě cosi nepopsatelného – genius loci Prahy se jen těžko vyjadřuje slovy. Nový vizuální styl turistické destinace Praha je proto postaven na emocích, pocitech a zážitcích návštěvníků. Jasné, pozitivní a mezinárodně srozumitelné řešení doplňuje propagační slogan „Ryzí emoce / Pure emotion“. </p> <p>ZDROJ: Tiskové oddělení MHMP</p>

Sdílejte
Check icon Error icon