<p>MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ: V pondělí 25. 3. 2013 byla oficiálně spuštěna první facebooková prezentace Moravskoslezského kraje. Vznikla v rámci projektu „Industriální atraktivity v Moravskoslezském kraji“, který je spolufinancován z rozpočtu Evropské unie.</p> <p>Cílem prezentace je představit 12 objektů atraktivit na sociálních sítích. Návštěvníky facebooku čeká nejen zajímavý textový, foto a video obsah, ale například interaktivní kvízy a jiné aplikace. Moravskoslezský kraj tak poprvé cíleně implementuje prostor sociálních sítí do svého marketingového mixu.</p> <p>Realizační tým Moravskoslezského kraje definoval tři cílové skupiny návštěvníků atraktivit: školy (studenti a pedagogové), rodiny a mládež />
Prostřednictví tří profilů představí uživatelům facebooku 12 technických atraktivit zapojených do tzv. TECHNO TRASY.</p> <p>Již dnes je aktivita pozitivně vítána provozovateli atraktivit, které facebook sami používají ve své komunikační strategii, například Dolní oblast Vítkovice nebo Technické muzeum Tatra Kopřivnice. Ještě před oficiálním spuštěním profilů realizátoři zaznamenali největší zájem o profil věnovaný rodinám a školám.<br />
Na facebooku bude průběžně možné nalézt informace týkající se akcí Fajne léto, spoustu zajímavostí o technických památkách, tipy na výlety a samozřejmě i soutěže pro širokou veřejnost.<br />
Profil „Technotrasa Cool“ má velké ambice se prosadit mezi mladými.</p>