Navigace

Litomyšl je vyhlášena jednou z bran do regionů!

6. 5. 2019
luk

LITOMYŠL:Městose věnujeprezentaci a propagaci svých krás systematicky a dlouhodobě. Spolupracuje takésvládní agenturou CzechTourism, jejímž hlavním cílem je budování značky České republiky ve světě i podpora lokálních destinačních managementů. Počínaje rokem 2019 upouští CzechTourism od tzv. ročních témat jako byl např. Karel IV či baroko.

Hlavním komunikačním tématem pro další tři roky je: Města – brány do regionů.

Litomyšl má tu čest zařadit se vedle Kutné Hory, Karlových Varů a Prahy do letošní tvorby kampaní se sloganem „Like a Czech“. Litomyšl je i do zahraničí prezentována jako lázně ducha – tedy místo, kam si mohou návštěvníci přijet odpočinout a načerpat novou energii. Obrovská fotografie Litomyšle jezdila jako vlajková loď s agenturou CzechTourism i po domácích a zahraničních veletrzích cestovního ruchu. 

Lázně ducha Litomyšl jsou v marketingových plánech zahraničních zastoupeních agentury CzechTourism v Německu, Polsku a Pobaltí, na Slovensku, v Itálii, ve Španělsku i ve Skandinávii. Ve spojení s památkou UNESCO také ve vzdálených trzích – konkrétně v Japonsku, v Koreji a Filipínách. 

Tato kampaň láká do města kvalitní návštěvníky, milovníky památek UNESCO, kultury a všeho krásného. 

 

ZDROJ zprávy a přiložené fotografie

Sdílejte
Check icon Error icon