Hlavním komunikačním tématem pro další tři roky je: Města – brány do regionů.
Litomyšl má tu čest zařadit se vedle Kutné Hory, Karlových Varů a Prahy do letošní tvorby kampaní se sloganem „Like a Czech“. Litomyšl je i do zahraničí prezentována jako lázně ducha – tedy místo, kam si mohou návštěvníci přijet odpočinout a načerpat novou energii. Obrovská fotografie Litomyšle jezdila jako vlajková loď s agenturou CzechTourism i po domácích a zahraničních veletrzích cestovního ruchu.
Lázně ducha Litomyšl jsou v marketingových plánech zahraničních zastoupeních agentury CzechTourism v Německu, Polsku a Pobaltí, na Slovensku, v Itálii, ve Španělsku i ve Skandinávii. Ve spojení s památkou UNESCO také ve vzdálených trzích – konkrétně v Japonsku, v Koreji a Filipínách.
Tato kampaň láká do města kvalitní návštěvníky, milovníky památek UNESCO, kultury a všeho krásného.
ZDROJ zprávy a přiložené fotografie