Nominacím jubilejního 30. Českého lva vládnou filmy Arvéd a Il Boemo
Při hlasování o nominacích 30. ročníku cen Český lev hodnotilo 183 filmových profesionálů 47 hraných…
PLZEŇ: Konference na téma vizuální estetiky a vizuální komunikace města má za cíl informovat zastupitele města a odbornou i širokou veřejnost o problematice, a nastartovat tak ozdravný proces města.
Akce probíhá 27. 11. 2019 17:00
Snahou organizátorů není reklamu zakázat, ale kultivovat a dostat ji do patřičných mezí, protože současná přebujelá reklama výrazně negativně ovlivňuje kvalitu městského prostoru a života ve městě včetně zdraví jeho obyvatel. Konference chce vyvolat diskusi založenou na faktech a představit proveditelné návrhy řešení.
V první polovině konference pohovoří tři vystupující (15-20 min) na téma vizuální kultury, architektury a reklamy ve veřejném prostoru. Poté proběhne moderovaná diskuze s diváky. Po přestávce a občerstvení bude následovat malé překvapení a představení záměru dalšího postupu v Plzni – vytvoření Manuálu dobré praxe označování provozoven a komplexního Manuálu reklamy ve veřejném prostoru a implementace těchto dokumentů do praxe.
Konferenci se uskuteční v kulturním prostoru Moving Station 27. listopadu od 17 hodin a moderovat ji bude architekt Petr Klima.
Pořádá: iniciativa Vizuální smog v Plzni ve spolupráci s Pěstuj prostor z. s.
a Útvar koncepce a rozvoje města Plzně