Své tváře kampani propůjčili herečka Hana Vagnerová a její kolega Václav Jílek. Na pětici vizuálů herci střídají různé pozice a prostředí: les, vlakové nástupiště nebo kavárnu. Ukazují tak, že knihu lze číst v zásadě kdykoli a kdekoli.
„Kniha lidem sluší z vnějšku i vnitřně,“ doplňuje význam loga předseda SČKN Martin Vopěnka. „Tím, že má člověk v ruce knihu, že čte, třeba i ve veřejném prostoru, se stává pro své okolí zajímavějším.“
Kampaň KNIHA TI SLUŠÍ má letos nově také dobročinný rozměr. Za nákupy knih v knihkupectvích zapojených do projektu získají čtenáři unikátní CD autorského čtení se sejným názvem názvem, na němž známí čeští spisovatelé načetli ukázky ze své tvorby. Tento dárek budou moci získat čtenáři i v knihovnách, které v rámci kampaně pro své čtenáře uspořádají nějakou konkrétní akci.
Výtěžek z prodeje CD audio, která knihkupci a knihovníci pro své čtenáře zakoupí, získají Světluška Nadačního fondu českého rozhlasu a Nadace Leontinka. Peníze budou využity na zpřístupňování knih lidem se zrakovým postižením.
Mediálními partnery projektu jsou Český rozhlas Radiožurnál a regionální Deník. Se SČKN na projektu spolupracuje také knihovnická organizace SKIP a Asociace spisovatelů.
Více informací o doprovodných akcích k projektu (autogramiády, autorská čtení) na: www.knihatislusi.cz