Navigace

Jihomoravský kraj je připraven

16. 2. 2009
Pro Kulturu

Cílem projektu „Propagace jižní Moravy jako kongresové a incentivní destinace budoucnosti aneb Připraveni na 100%!“ je aktivní propagace možností kongresové a incentivní turistiky v Jihomoravském kraji. Jeho realizace je rozdělena do dvou částí – první etapa je plánována na období od července do konce června 2009, druhá se bude realizovat od července 2009 do konce března 2010.

„Odborná a laická veřejnost dostane možnost seznámit se s jedinečnými možnostmi, které jižní Morava v této sféře může nabídnout. Kongresová kapacita dosahuje až šest tisíc míst, je zde dálniční propojení a brněnské letiště. Jde rovněž o kvalitní hotely, které disponují kvalitními kongresovými prostory. Areál a. s. Veletrhy Brno slouží nejen pro výstavní akce, ale i pro akce kongresové“ říká hejtman Jihomoravského kraje Michal Hašek.

První etapu projektu tvoří propagační kampaň v ČR, druhá etapa se zaměří na přímé oslovení potencionálních pořadatelů kongresů a incentivních akcí v zahraničí – půjde o Německo, Rakousko, Slovensko, Polsko, Rusko a Velkou Británii.

Celkový rozpočet obou etap projektu (včetně DPH) je 10 810 500 Kč. Převážnou část financí se podařilo získat z EU v rámci Regionálního operačního programu NUTS 2 Jihovýchod. Spolufinancování z rozpočtu kraje tvoří 7,5% – tedy 810 788 Kč. První etapa si vyžádá 7 010 541 Kč, z toho spolufinancování Jihomoravského kraje tvoří 525 791 Kč. Rozpočet druhé etapy je 3 799 959 Kč, spolufinancování kraje 284 997 Kč. Tyto částky jsou uvedeny v projektové žádosti.

„Projekt propaguje jižní Moravu jako kongresovou a incentivní destinaci, tedy nejen město Brno, i když Brno je nejdůležitějším kongresovým centrem Jihomoravského kraje. Ve vizuálech kampaně se objevuje např. Mikulov. Všechny typy propagačních materiálů a všechny vizuály jsou opatřeny odkazem na stránky Moravia Convention Bureau, www.moraviaconvention.cz, který nabízí kongresové prostory o tipy na doprovodný incentivní program v celého regionu jižní Morava“ sděluje Jiří Klement z oddělení informací a styku s veřejností krajského úřadu Jihomoravského kraje.

Propagace se uskuteční v médiích, na bilbordech, v prostředcích hromadné dopravy, na odborných veletrzích atd. Součástí projektu je i reklamní tramvaj, která byla slavnostně představena počátkem letošního února. Partnery projektu jsou statutární město Brno, Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava, Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR a Dopravní podnik města Brna, a.s. 

ev

Sdílejte
Check icon Error icon