„Původně jsme chtěli uvést na trh jen vítězný design. Sešly se ale tak skvělé návrhy, že jsme nakonec vyrobili první čtyři,“ uvedla Zuzana Spurná, manažerka značky Kofila.
Tvůrci vesměs navázali na odkaz Zdenka Rykra, který svůj typicky žlutý obal s mouřenínem popíjejícím šálek kávy navrhl v roce 1923 (ikonickou žlutou barvu chtěla Kofila zachovat i na nových obalech).
Soutěž
Soutěž dala příležitost mladým tvůrcům, stejně jako ji od firmy Orion dostal ve dvacátých letech minulého století Zdenek Rykr. Ve svých dvaceti letech určil Rykr nejen podobu tyčinky Kofila, ale i vizuální styl všech produktů Orion. Kromě typické čtyřcípé Orion hvězdy nás na obalech Kofily dodnes provází také Rykrův mouřenín. A jako neodmyslitelné ztělesnění značky rezonoval novodobý mouřenín i na drtivé většině soutěžních návrhů.
Soutěž Kofila v limitovaném obalu probíhala v termínu 26. 4. – 26. 5. 2016. Účastnilo se jí 169 soutěžících z Čech i Slovenska, dohromady zaslali 404 návrhů.
Vítězové soutěže na prvních třech příčkách si odnesli odměny v hodnotě 70 000 – 20 000 – 10 000 Kč.
Vítězné návrhy si můžete prohlédnout ZDE.