„Fénix content marketing je aktivita pod patronátem B2B subjektu FREYA, který se věnuje zastřešení aktivit B2B na českém trhu směrem k zahraničí, je členem britské The CMA a aktivním členem International Content Marketing Forum (ICMF),“ představuje soutěž její ředitelka a zakladatelka Kateřina Borovanská.
Alšova jihočeská galerie získala 1. místo v nejsilněji obsazené kategorii Social media kampaň a zapůsobila na porotu svým projektem, který vznikl už při první vlně pandemie koronaviru na jaře 2020. Ve spolupráci se agenturou Chilli Production vytvořily divácky velmi působivou kampaň. „Projekt #choditnaumenineniumeni propaguje umění jako celek, jako prožitek, který je pro všechny. Každý ho vnímá po svém a každý si z jeho konzumace odnáší jiný pocit, jiné hodnoty. Na zážitek z umění nemusíte mít vysoké školy a načtené tuny knih. Stačí přijít, otevřít se mu a nechat ho na sebe působit.“ vysvětluje ředitel AJG Aleš Seifert. AJG vsadila na známé osobnosti, které se přímo ve výstavních prostorách vyjadřují k umění. V prvních osmi dílech mohli diváci vidět například muzikanta Štěpána Hebíka, fotografa Tomáše Třeštíka nebo moderátorku Emmu Smetanu s jejím partnerem Jordanem Hajem. Druhou sérii videí odstartoval herec Hynek Čermák, zpěvačka Klára Vytisková, herečka Aňa Geislerová, koreanistka Nina Špitálníková. „Každá z osobností má úplně jiný pohled na věc, a proto je projekt rozmanitý a oblíbený. Všichni hosté vystoupili bez nároku na honorář, aby podpořili umění v Česku“ doplňuje Otta Kovařík z agentury Chilli Production.
Pro AJG je toto ocenění jeden z nejdůležitějších momentů v rámci jejího marketingového rozvoje, který zároveň přináší i ocenění silné spolupráce s agenturou a také s Jihočeským krajem, jako zřizovatelem a podporovatelem marketingových snah svých zřizovaných organizací na poli kultury.
#choditnaumenineniumeni
FB: https://www.facebook.com/hashtag/choditnaumenineniumeni,