„Všimli jsme si, že žádné neštěstí ani katastrofa nezastaví česká divadla, aby dál tvořila. Pro některé lidi je však pořád těžké vidět za hranice koronavirové krize. Proto jsme jim chtěli dát naději, upozornit na nová představení a pozvat je opět do divadla,” vysvětluje Milica Majstorović. “Chtěli jsme je v divadlech zase přivítat a vidět úsměvy na jejich tvářích,” dodává.
Tým VCCP se pro klíčové vizuály inspiroval historickými plakáty klasických děl, a to konkrétně Bílou nemocí, Prodanou nevěstou a Revizorem. Zvolil pro ně hravé a lehce humorné headliny.
„Všichni se radujeme z návratu diváků do hledišť divadel v celé republice. Společně to zvládneme,” vzkazuje za Asociaci profesionálních divadel její výkonná ředitelka Eva Kejkrtová Měřičková.
Kreativa bude k vidění od začátku října na pražských CLV obrazovkách a billboardech JCDecaux, jenž je jedním z partnerů kampaně.
“Jsme moc rádi, že jsme mohli na tomto projektu spolupracovat. Mnohá představení byla během pandemie zrušena, někteří herci dokonce přišli o práci. Chtěli jsme divadla podpořit. Určitě je potěší, když zase uvidí plné sály,” dodává Daniela Domin Kaňková.