Požadavky:
– vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
– orientace v oblasti muzejnictví a všeobecný kulturní přehled
– znalost fungování a financování příspěvkových organizací
– minimálně dvouletá zkušenost s vedením a rozvojem lidí
– schopnost motivace, podpory a manažerské kontroly zaměstnanců, schopnost nalézat a probouzet v zaměstnancích jejich vlastní potenciál
– aktivní znalost anglického jazyka
– organizační a řídící schopnosti
– schopnost koncepčního, logického myšlení a schopnost analyzovat, vyhodnocovat analýzy a formulovat řešení
– komunikační a vyjednávací dovednosti, schopnost navázat a udržovat vysokou úroveň intenzivní spolupráce s organizacemi a institucemi působícími na úseku kultury
– vysoká flexibilita a spolehlivost, rozhodnost, odpovědnost
– vysoké pracovní nasazení, schopnost práce v zátěžových situacích
– uživatelská znalost operačního programu MS Windows a souvisejících programů (MS Office)
– občanská a morální bezúhonnost
Výhodou:
– zkušenosti s řízením organizace muzejního typu
– orientace v právní problematice kultury, muzejnictví a památkové péče
– aktivní znalost německého jazyka
Nabízíme:
– pracovní poměr na dobu neurčitou
– platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
– možnost nadtarifních a mimořádných složek platu
– možnost pracovní seberealizace a dalšího osobního rozvoje
– nástup nejdříve možný po jmenování Radou Kraje Vysočina (předpokládaný termín únor 2021)
Uchazeč předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
– jméno a příjmení uchazeče
– místo trvalého pobytu uchazeče
– kontaktní spojení (telefon, e-mail)
– datum a podpis uchazeče
K písemné přihlášce je nutné přiložit:
– strukturovaný profesní životopis
– motivační dopis uchazeče k nabízenému pracovnímu místu
– ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
– doložení minimálně dvouleté praxe s vedením a rozvojem lidí (potvrzení zaměstnavatelů/kopie pracovněprávních dokumentů/čestné prohlášení)
– návrh vlastní koncepce řízení a rozvoje organizace, včetně návrhu odborného směřování a financování organizace s ohledem na ekonomické dopady navrhovaných opatření s výhledem na 3 roky, v max. rozsahu 4 stran formátu A4
– originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
– souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení, ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů
Přihlášku je třeba zaslat se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami. Bez nich není přihláška úplná a nebude zahrnuta mezi přihlášky uchazečů na pozici ředitelky/ředitele Horácké galerie v Novém Městě na Moravě. Přihlášku k výběrovému řízení zašlete na adresu: Krajský úřad Kraje Vysočina, odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchu, Žižkova 57, 587 33 Jihlava. Přihlášku je nutné doručit v písemné podobě a tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 8. 12. 2020 do 12.00 hodin. Obálku je třeba zřetelně označit slovy: „Horácká galerie v Novém Městě na Moravě – výběrové řízení ředitelka/ředitel – neotvírat“. Na později doručené nebo neúplné přihlášky nebude brán zřetel. Vyhlašovatel si vyhrazuje v rámci realizace výběrového řízení právo provést psychologické pohovory.
Kontaktní osoba pro případné další informace: Mgr. Lenka Novotná, odd. kultury, odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchu, tel. 564602382, e-mail: novotna.l@kr-vysocina.cz