Navigace

Jihlavská radnice chce znát názory na kulturu, volný čas a cestovní ruch

24. 6. 2016
Pro Kulturu

JIHLAVA: Včervnu vJihlavě probíhalovelké dotazníkové šetření.Je součástí tvorby Strategie pro kulturu, volnýčas a cestovní ruch města Jihlavy. Jde o strategický plán města, jehož cílem je zkvalitnit služby vuvedených oblastech a napomoci Jihlavě profilovat se jako metropole Vysočiny, která je atraktivní pro své obyvatele i návštěvníky. „Pestrost a kvalita nabídky je jedním zpředpokladů pro to, aby město dokázalo udržet a přilákat mladé lidi, kvalifikovanou pracovní sílu, které se mnohým podnikům aktuálně nedostává, avneposlední řadě větší množství návštěvníků a turistů, kteří každoročně na Vysočinu zavítají,“ říká kpřipravované strategii primátor města Rudolf Chloupek.

Tištěná verze dotazníku byla součástí červnového vydání Novin jihlavské radnice, které jsou distribuovány zdarma do jihlavských domácností. Od začátku června měli obyvatelé možnost dotazník vyplnit také na stránkách města. Tato možnost končí 30. 6. 2016.

Po ukončení dotazníkového šetření bude do 8. 7. 2016 vylosováno 10 výherců, kteří obdrží poukazy na kulturní a volnočasové aktivity. Podrobnosti ZDE.

 

Do tvorby strategie a mapování stávající situace se od ledna 2016 zapojila zhruba stovka místních aktérů z oblasti kultury a cestovního ruchu. Získané názory od obyvatel budou klíčovou součástí celkové zprávy o stavu kultury a cestovního ruchu v Jihlavě.

Sdílejte
Check icon Error icon