Navigace

Management dobrovolnictví

2. 11. 2015
luk

ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní? Zeptali jsme se Jana Tomšů ze spolku Zlínský zvěřinec.

<p>Pro převeliký zájem o proběhlý zářijový kurz vyhlašuje Hestia další běh tohoto kurzu pro začínající koordinátory dobrovolníků v organizacích v termínu 14. – 16. prosince 2015.</p> <p>Cílem kurzu je seznámení s principy dobrovolnictví, s dosavadními zkušenostmi i bariérami dobrovolnictví v ČR, s metodikou získávání, přípravy i evidence dobrovolníků, se zákonem o dobrovolnické službě i s rolí dobrovolníků v sociálních a zdravotních službách, při práci s dětmi a mládeží, v kulturních organizacích, v ekologii, apod.</p> <p>Účastníci si na kurzu vytvoří základy projektu dobrovolnictví ve vlastní organizaci.</p> <p>Místo konání: Sociální firma Jůnův statek, Sedlec č. 9, 250 65, Praha-východ,<br />
tel.: 284 890 582 (centrála), 284 891 328 (kancelář)</p> <p> Zahájení: pondělí 14. prosince 2015 v 10.00 hodin<br />
Ukončení: středa 16. prosince 2015 ve 14.00 hodin</p> <p>Další informace spolu s přihláškou jsou v příloze.</p>

Sdílejte
Check icon Error icon