Navigace

Marketing a propagace v kultuře – SEMINÁŘ

9. 3. 2012
luk

<p>PRAHA: Institut umění – Divadelní ústav (IDU) zve na pracovní seminář na téma marketingu a propagace v kultuře: Jak být vidět a dát o sobě vědět. Seminář je určen především pro pracovníky PR souborů, divadel a dalších kulturních institucí.</p> <p>Přemýšlíte o tom, jak správně svoji organizaci či soubor zviditelnit? Jak připravit dobrý mediaplán, kdy a jak začít s propagací kulturní akce? Jak se správně prezentovat na veřejnosti nebo jakým způsobem oslovit potenciální sponzory? Na co dnes firmy (ne)slyší? Na tyto a další otázky během semináře odpoví odborník na marketingové koncepce nejen kulturních akcí Marek Tůma ze společnosti Computer Systems Consulting a marketingová specialistka České Pojišťovny Marie Marková.<br />
Během semináře získají účastníci praktické rady:<br /> jak si připravit dobré portfolio k prezentaci své organizace či kulturní akce – co si může organizace připravit sama a nic ji to nestojí, na co je třeba dát důraz a čeho se naopak vyvarovat, jak si připravit správný media plán (tzn. to-do-list) – kdy a jak začít s propagací konkrétní akce, aby se informace dostala k vybrané cílové skupině, na čem může organizace ušetřit, s kým a jak se při propagaci spojit.</p> <p>Seminář bude doplněn otevřenou diskusí, neváhejte si proto připravit konkrétní dotazy.</p> <p>Kdy a kde: čtvrtek 22. března 2012, 11.00–13.00 v Divadle v Celetné (Celetná 17, Praha 1)</p> <p>Registrační poplatek: 300 Kč / osobu. Poplatek bude hrazen na místě.<br />
Registrujte se on-line zde />
Vaše dotazy na dané téma můžete zasílat již předem na E eva.papankova@divadlo.cz</p> <p>Kontakt: Eva Papánková, E eva.papankova@divadlo.cz, T 224 809 196, 724 330 972</p>

Sdílejte
Check icon Error icon