Navigace

Kultura ČR v číslech

10. 5. 2011
luk

ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní? Zeptali jsme se Barbory Votavové, brand manažerky Knihobotu, knižního online secondhandu.

<p>ČR: Brožura Kultura České republiky v číslech 2011 – vybrané údaje ze statistických šetření – je zveřejněna na webu NIPOS – v oddíle Statistická data v publikacích. Jsou v ní zveřejněny vybrané údaje za rok 2010 za následující obory: divadlo, galerie, muzea a památníky, hvězdárny, planetária a astronomické pozorovatelny, veřejné knihovny, památkové objekty zpřístupněné za vstupné.</p> <p>A také neperiodické publikace a periodický tisk.</p> <p>Opět je také zařazen oddíl „Vývoj vybraných ukazatelů v oblasti kultury v letech 1980 – 2010“. Uvedená data mají informativní charakter. Údaje ekonomické povahy jsou k dispozici pouze za subjekty veřejného sektoru, kulturní subjekty v soukromém sektoru je neposkytují.</p> <p> Publikaci najdete zde <p>V tištěné podobě ji můžete získat na Světu knihy ve stánku č. P 610.</p>

Sdílejte
Check icon Error icon